Mijn menuknop van mijn ipod touch werkt niet goed meer. Wat kun je hieraan doen?

De helft van de keer doet hij het niet en hij is nog maar een maand of 2 oud. Wat kun je eraan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

Het zou kunnen dat er stof of vuil onder zit waardoor de knop geen contact maakt. Je kunt hem laten reinigen bij een gespecialiseerde winkel of appledealer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan hem laten maken bij heel veel bedrijfjes in Nederland, die markt is heel groot. Je kan natuurlijk ook met de garantie naar de winkel gaan waar je hem hebt gekocht. Apple store in Amsterdam (genius bar) en de officiële premium resselers helpen ook goed.

Je kan ook zelf kijken of er vuil onderzit, hier heb je wel gereedschap voor nodig. Welke ipod touch is het? Dit is niet zo moeilijk.