waarom ziet mijn nieuwe smartphone mijn contacten niet op de simcard?

Ik heb een nieuwe simlockvrije telefoon samsung galaxyGT-S5360 die mijn contacten op de simcard niet ziet terwijl ze er echt opstaan, weet iemand raad?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (3)

Je moet is proberen om ze te synchroniseren
Als dit niet lukt tja, dan kan het zijn dat je alles op je telefoon hebt opgeslagen en niet op je simkaart
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dat wel eens met mijn HTC Cha Cha, is vaak even een kwestie van de telefoon opnieuw opstarten en dan vind mijn telefoon ze weer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer eens het volgende:

1. Plaats de sim-kaart terug in je oude telefoon
2. Ga naar contacten
3. Exporteer alle contacten naar je sim-kaart
4. Plaats de sim-kaart terug in je nieuwe telefoon
5. Ga naar contacten
6. Importeer alle contacten van de sim-kaart naar je telefoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het probleem is dat ik geen contacten zie behalve de mailadressen van Gmail dat is het vreemde