Ik heb een geheugenkaartje in mijn mobiel gedaan, en ik wil meer apps dowloaden, maar hij geeft aan dat de opslag vol is. Hoe kan dit?

Mijn mobiel (Alcatel 918D) gaf aan dat hij te weinig opslagcapaciteit heeft als ik apps wil dowloaden, dus ik heb een geheugenkaartje van 4GB gekocht. Ik heb hem er in gedaan, maar alsnog geeft hij aan dat hij te weinig opslag ruimte heeft als ik meer apps wil downloaden. Hoe kan dit? En wat doe ik fout?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die Apps slaat ie op in zijn intern geheugen en je OT-918D heeft maar 512 Mb geheugen waarvan slechts 256 vrij voor gebruik. Je kan handmatig proberen die Apps naar je geheugenkaart te slepen, maar sommige Apps installeren zich in de root van je mobieltje.

http://www.gsmarena.com/alcatel_ot_918d-4528.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar hoe moet ik er voor zorgen dat de apps ergens anders worden opgeslagen? In ieder geval bedankt voor het antwoord dat u gegeven heeft! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoogstwaarschijnlijk zul je de App opnieuw moeten installeren, maar dan kiezen dat dat op de geheugenkaart wordt gedaan. Ik ken je telefoon niet, maar kijk eens in de handleiding of je dat niet ergens bij je instellingen kan doen. Dan worden alle toekomstige apps automatisch op je geheugenkaart geinstalleerd.