Kan iemand een BB hacken via PING?

Wellicht paranoia, maar toch deze vraag.

Als je op een BB een persoon toegevoegd aan de PING lijst.

Je chat wat en de persoon in kwestie stuurt een 3GP filmpje (ziet er normaal uit).

Is het mogelijk dat de BB wordt gehackt tijdens de chat of bij het openen van het filmpje?

Het lijkt mij erg onwaarschijnlijk, maar graag antwoord. Alvast dank.

Toegevoegd na 1 minuut:
BB is dus BlackBerry ;)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, tuurlijk kan dat niet :). Het enige goede aan BB is de beveiliging, dus maak je niet druk:).

Toegevoegd na 59 seconden:
En een pin is niet meer dan een nummer, ze kunnen je mobiel ook niet hacken doordat ze mobiele nummer hebben :P..

http://forums.crackberry.com/general-discussion-f2/can-anyone-hack-your-bb-who-has-your-pin-50338/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mocht iemand een filmpje willen maken van jouw mobiel, moeten ze eerst software installeren, dat gaat niet zonder eerst de mobiel gehad te hebben.. Wanneer je je eigen filmpje bedoelt, is het enige dat ze kunnen je toevoegen op PING en dood spammen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tijdens het openen van een filmpje kan het zijn dat er een exploit opent, maar op de black berry is deze kans 0.0000000000001%.

Andere antwoorden (1)

Nee dat gaat niet. Je hebt een identieke nummer + de beveilingen zorgt daar voor. Er is geen een manier om dat doen omdat elk mobieltje zijn Ping-nummer heeft en dus echt het mobieltje zelf nodig hebt om dat te doen!