Bestaat er een app voor iphone waarmee je kan opnemen net zoals een screenshot maar dan film, wil hiermee streaming filmpjes opnemen

Om vervolgens kostenloos te kijken buiten bereik van wifi

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja dat kan maar dan moet je iphone gejailbreakt zijn, ik hebt zelf ook en het heet : Recorder, dat kan je gewoon via cydia downloaden. Het js erg handig want je kan het meteen via je iphone op youtube zetten als je dat wilt. Voor een betere uitleg kan je op youtube zoeken: Recorder cydia

Veel succes!!