Kan je de Statusbalk van een iphone weghalen?

Ik heb een spelletje op de iphone, waarmee er ook boven in een knopje zit op het scherm waar je op moet klikken. Maar nu kan dat niet omdat die statusbalk boven in ( provider, tijd, batterij, enz.) in de weg zit en daardoor kan ik er niet op klikken, erg vervelend. Zou je die statusbalk kunnen weghalen? Of iets anders waardoor ik wel op die knopjes kan klikken? :p

Ik weet, misschien beetje vreemde vraag, maar alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ja en nee, het ZOU kunnen als daar een bepaalde jailbreak tweak voor is.
Als je geen jailbreak hebt is het standaard nee en moet de ontwikkelaar van de app dit probleem oplossen.