een vriend in utrecht stuurde maandag 4-5 uur een pakket naar mij (gelderland) en het is vrijdag maar heb het pakket niet hoelang moet ik nog wachte?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Cryofiel
11 jaar geleden
Ligt er ook aan met welke maatschappij hij het pakket heeft verstuurd. Zou het misschien bij de buren kunnen zijn afgeleverd?

Antwoorden (2)

Niet. Mandag gestuurd is dinsdag afgeleverd. Tegenwoordig hebben de pakketbedrijven een tracking code, daar kan je zien waar het pakket nu is. Vraag naar die code.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat wil ik wel maar mn vriend is nu op vakantie in london, maar hoeveel dagen kan het ongeveer duren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
PostNL faalt wel vaker dus ik denk dat de fout bij hun zit want je had het pakket al moeten hebben.
Of je vriend heeft het niet opgestuurd ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je had het al dinsdag moeten hebben. Verder heeft je vriend een tracking code gekregen (als hij het pakket tenminste heeft verzonden).
PostNL, de meest gebruikte pakketdienst onder particulieren in Nederland levert in principe de volgende dag om dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Op maandag verzonden betekend normaal gesproken op dinsdag geleverd.

De meeste pakketdiensten hanteren dezelfde voorwaarden.

Inmiddels zou het lonen om de pakketdienst te bellen. (Als je de track and trace functie niet kan gebruiken)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat wil ik wel maar ik weet de nummer niet ik heb geen een informatie, er wordt ook wel gezegd dat het tot 8 werkdagen kan duren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan bellen, in principe zouden ze op adres je pakje moeten kunnen localiseren.