Is er een app om muziek te downloaden op je iphone?

Ik weet dat er heel veel zijn, maar ik wil er eentje die niet zijn eigen muziekspeler heeft maar de liedjes in de muziek app van de iphone zelf zet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Het is helaas niet mogelijk om een liedje over te zetten in muziek bibliotheek zonder gebruik te maken van iTunes, via je pc of laptop. Met een jailbreak is dat wel mogelijk, dan heb je de cydia app MewSeek daar voor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mewseek daar voor moet je betalen maar MusicBox is een zeer goede alternatief maar je hebt wel jailbraik nodig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar zijn gewoon applicaties voor in de App Store, hoef je niet met een jailbreak te doen. Muze is waarschijnlijk wel de beste.