Wat heb je aan dual sim in je smartphone? Ik weet dat je er 2 simkaarten in kan doen dan, maar waarom zou je dat doen, en wat heb je daaraan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Simpel, Bijvoorbeeld met de ene Simkaart heb je een bundel met SMSJES en Belminuten, en bij het andere Kaartje heb je bijvoorbeeld je Internet. Maar het kan ook gebruikt worden als 2 telefoons bijv, van 9:00 tot 17:00 is het je zakelijke mobiel, en daarna schakel je hem over op je Normale nummer!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je werk en prive gescheiden wilt houden is het ideaal. je weet wat je moet zeggen als je gebeld word op jje prive nummer en op je zaKelijke.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stel je gaat vaak naar het buitenland of op vakantie, en bellen naar je eigen land kost zo verdomd veel maar je wilt nog wel bereikbaar zijn op je eigen nummer. dan kan zo'n dual sim erg handig zijn.

Toegevoegd na 7 minuten:
Dus

1; Waarom zou je dat doen?:
Zodat je bereikbaar bent op je nederlandse nummer en je gewoon een tweede simkaart kan gebruiken voor een nummer in het buitenland voor dat land waar je je dan bevindt.

2; Wat heb je daaraan?:
zie antwoord 1;