hoe kan ik kiezen om een back-up van mijn iPad 2 te maken in iTunes?

Ik heb mijn iPad gejailbreakt op ios 5.1.1, maar ik wil nu updaten naar ios 6, en daarvoor moet ik blijkbaar ook nog even mijn iPad bijwerken, dus wil ik een reservekopie op mijn computer maken. Maar ik weet niet hoe ik een reservekopie op mijn computer kan maken zodat ik zeker weet dat er niets verloren gaat, kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je een back up wilt maken word die ook gemaakt op het moment dat je je iPad synchroniseert.

Als je het handmatig wilt doen en zeker van je zaak volg de volgende (erg simpele stappen):

Open iTunes met je iPad verbonden.
Rechts zul je zien onder "apparaten" je iPad staan.
Klik met de rechter muisknop op je iPad onder "apparaten"
Je zult nu de optie "reserve kopie maken" zien.
Klik daar op en hij zal een reserve kopie maken.

Overigens wat heel belangrijk is om te onthouden, als je hersteld kun je wel herstellen naar de reserve kopie maar de jailbreak zal er vanaf gaan en de bestanden van de jailbreak ook.