ipod 4 touch: picto van nieuwe game is donker en reageert niet. Wat doe ik fout?

Gisteren heb ik voor het eerst een betaalde app gedownload voor mijn zoon's Ipod. Het betreft Asphalt 7. Nu is het symbool zichtbaar op de Ipod, maar het symbool is wat donkerder dan de andere en als ik erop klik, gebeurt er niets..... lijkt wel of ie geactiveerd moet worden ofzo. Heb de app via de laptop gedownload en erna ook de Ipod gesynt met de laptop, maar zonder succes.

Wie o wie maakt mijn zoon blij en vertelt hoe we dit spel aan de praat krijgen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Kan het zijn dat de app nog niet volledig is geïnstalleerd?
Dan is het inderdaad donkerder.
Even geduld hebben zou alles moeten zijn, als dit lang duurt of niet helpt probeer de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Dit kost u overigens niet opnieuw geld want de app staat al op uw account.