Hoe krijg ik cydia weer terug op iPhone nadat ik deze per ongeluk heb verwijderd?

iPhone 5.1.1 gejailebreaked en per abuis cydia verwijderd. Herstel in iTunes lukt niet. Opnieuw jailbreaken lukt ook niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je zegt: herstel in itunes lukt niet maar 1 soort herstel lukt altijd.
Je moet je iphone in DFU mode zetten als hij aangesloten is op itunes. Waarschijnlijk weet je al hoe je je iphone in DFU mode zet maar hier komt ie:
- sluit je iphone aan op de computer (itunes)
- zet je iphone uit
- houd de home en uit-zet knop tegelijk ingedruk voor 10 seconde
- laat de uit-zet knop los maar hou de home ingedrukt totdat itunes je apparaat herkent.
TIP: het is belangrijk dat je het deze volgorde doet want anders werkt t niet.
TIP 2: kijk uit dat je er niet prongelijk IOS 6 opzet als je untethered gejailbreakt wil blijven.
Hierna jailbreak je je iphone opnieuw.
Plaatje bij antwoord