Kan je Spotify op je iPhone blijven gebruiken als je abbo is verlopen, door offline mode aan te laten staan?

Of controleert de app ondanks offline mode of je abbo nog loopt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dit wordt gecontroleerd. En je kan dit zien doordat het beeld dan een beetje wazig/minder helder wordt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan, dit is gelimiteerd tot 30 dagen.
Dus je kan spotify op je iPhone 30 dagen extra gebruiken zolang de nummers offline zijn gesynchroniseerd natuurlijk.
Na die 30 dagen zal hij geforceerd kijken of je nog steeds een abonnement hebt.