Waar kan ik het progamma downloaden wat op de SamsunS3 zit waarbij je kan zien welke pc actief is op je wifi router?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wanneer je in de gewone browser op je telefoon of computer http://192.168.1.1 intypt kom je in het router/modem. Dit kan alleen wanneer je wifi verbinding hebt met dit router/modem, of wanneer je met de computer een internetkabel erin hebt.

Kan zijn dat hier word gevraagd om een wachtwoord, deze standaard wachtwoorden zijn vaak op internet te vinden. het is dan ook altijd aan te raden deze te veranderen als er meerdere mensen via wifi verbinding hebben op jouw modem/router.

Heb weleens begrepen dat je bij sommige routers http://192.168.1.0 in moet typen. als telefoon niet lukt, dan kan het alleen via pc.

Hier moet ergens een lijst zijn met verbonden apparaten.
Let niet op IP adressen want deze worden telkens anders toegewezen. Het MAC/adres is de identiteit van het apparaat. En daarmee kan je dus uitvinden wat er allemaal verbonden is.

Probeer niet te wijzigen in de instellingen tenzij je weet wat je doet.

Een programma die dit doet ken ik niet, heb dan ook geen samsung maar wel een HTC op android.