Play store is onderdeel van het android besturings systeem.
Indien je deze niet op je hoofdschermen hebt staan, kan je deze ook vinden via: instellingen, apps, bij de G van Google play store.
In de store, waar je wel eerst moet "inloggen" met een gmail account, kan je vervolgens skype downloaden.

Toegevoegd na 4 uur:
Het kan trouwens indien je een oudere android versie hebt, ook heten: market, of market place, of android market. Het icoontje is dan een soort boodschappen tas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dank je voor de info