Als ik nu opwaardeer op mijn blackberry, heb ik dan 1 maand internet of is mijn internet dan morgen weg omdat het een nieuwe maand is?

Ik heb T-Mobile.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Volgens mij blijfd het gewoon een maand geldig. Ik heb hi en dan heb je gewoon 30 dagen internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had die vraag ook maar hij blijft geldig tot deze datum van de volgende maand

Mijn ouders en broer hebben net als ik ook een abbo en hebben verder nergens meer problemen mee
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja je hebt gewoon 1 maand internet. Als je opwaardeert gaat het vanaf die datum een maand. dus het maakt niet uit wanneer je opwaardeert. Als je bijvoorbeeld 17/10 opgewaardeerd hebt, verloopt het 17/11 enz.