Past het glas van een iPhone 4 op een 4s??

Ik heb een vervanger gevonden voor mijn iPhone maar deze is voor een iPhone 4 ik heb zelf een 4s. (http://dx.com/p/replacement-touch-screen-digitizer-lcd-back-cover-module-w-tools-kit-for-iphone-4s-red-114539) nu is mijn vraag past dit op een iPhone 4s of hoe kan ik het verschil zien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Daar hoef je je geen zorgen over te maken, qua uiterlijk is de iPhone 4 en de iPhone 4s exact hetzelfde. Dus dat zal geen probleem zijn. :)