Samsung Galaxy Y laad niet meer op, waarom?

Ik heb nu bijna een jaar een Samsung Galaxy Y en na ongeveer 9 maanden laad hij niet meer op, ik heb verschillende opladers geprobeerd en nog steeds werkt hij niet. ik heb de fabrieksinstellingen gereset maar dat heeft nog niks geholpen. weet iemand wat het probleem is? het is een:
Model Samsung Galaxy Y Young GT-S5360
Batterij 3.7 V Li-ion Battery
Gekocht bij: T-Mobile

Weet iemand wat het probleem is? Toch bedankt voor het lezen van deze vraag.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Heb je al eens de oplader op iets anders geprobeerd? Bijvoorbeeld de oplader in een andere telefoon prikken (kijk wel uit voor het aantal volt niet dat het andere toestel ook stuk gaat). Als die het wel doet op een andere aansluiting zul je eens naar de interne connector van je telefoon moeten kijken. Misschien dat die stuk is omdat je in je vraag schrijf je dat je 'verschillende opladers geprobeerd hebt en het vervolgens nog steeds niet werkt'. Dit kun je uitsluiten door naar een winkel te gaan en ernaar te laten kijken. Succes!