Staat er Android op een Polaroid smartphone?

Ik heb sins een paar weken een Polaroid x11b.
Ik vraag me af of daar Android opstaat en zoja waar ik dat vind.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

ja maar welke versie schijnt een raadsel te zijn

"Polaroid toont camera en Android-smartphone in één

Polaroid heeft op elektronicabeurs CES een toestel laten zien dat zowel een digitale camera met 16MP-sensor en 3x optische zoom is als een Android-smartphone. Het is onduidelijk of het toestel ook in Nederland zal worden uitgebracht.

De camera annex smartphone heet HD Smart Camera SC1630, zo meldt het bedrijf. De camera heeft naast 3x optische zoom ook 5x digitale zoom en een maximale iso van 3200, en kan video's schieten in 720p.

Als smartphone ondersteunt de SC1630 gsm en umts, wifi, bluetooth, gps en fm-radio. De SC1630 heeft een 3,2"-scherm met een resolutie van 800x480 pixels en draait een onbekende versie van Android. De iconen op de notificatiebalk lijken te wijzen op een oude versie, zoals 2.2 Froyo. De camera heeft een werkgeheugen van 512MB, terwijl ook voor opslag 512MB aanwezig is. Dat kan worden uitgebreid door middel van een micro-sdhc-kaartje. De camerasmartphone is met 18,5mm aan de dikke kant. De Polaroid-smartphone moet ergens dit jaar uitkomen en heeft een prijs van 299 dollar meegekregen."

http://tweakers.net/nieuws/79282/polaroid-toont-camera-en-android-smartphone-in-een.html

verder

http://www.androidworld.nl/107130/polaroid-sc1630-een-smartcamera-op-android/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja het heeft android 2.3 gingerbread