De Galaxy S is meer dan 2,5 jaar oud. De Galaxy S+ meer dan anderhalf jaar. het gebeurt tegenwoordig zelden dat toestellen zo lang gevoerd worden. De S+ was daarnaast ook nog eens een soort van tussen-model, en had dus nooit een toestel moeten zijn die lang gevoed zou worden.

Samsung en de aanbieders zijn gebaat bij het voeren van andere, nieuwe toestellen. Samsung wil niet oneindig die toestellen ondersteunen en wil niet dat deze oude toestellen concurreren met de goedkopere huidige toestellen. En de aanbieders willen nieuwe telefoons hebben die ze met een abonnement kunnen verkopen. Mensen die nu een abonnement nemen of telefoon los willen pakken geen ouder toestel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb hier geen bron voor, maar weet dat de Samsung Galaxy S een algemeen slecht bevallen telefoon is. Hierbij spreek ik ook uit eigen ervaring. Betreft deze telefoon lijkt het mij niets meer dan een verstandige keuze.
Wat de S+ betreft weet ik niet, maar het zou goed kunnen dat de ervaringen bij dit toestel hetzelfde zijn.

Het zou ook heel goed een andere reden kunnen hebben. Waarom neemt u geen contact op met hi en stelt hen zelf de vraag?