Hoe krijg ik Rayman Jungle Run op mijn telefoon?

Logisch, Eenvoudig te downloaden via Google Play ... niet dus. Hij zegt mijn telefoon is niet compatibel voor de app.

Betekend dat, dat ik hem niet kan downloaden? Ze vragen minimaal een 2.3.1 android-versie en die van mij is 2.3.6. Waar ligt het dan aan?

Mijn telefoon: Alcatel one touch 918d

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat je te weinig geheugen vrij hebt, of een te langzame cpu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je er niet de goede software ervoor.