Hoe maak je een screenshot met samsung gio?

Ik heb hem paar dagen geleden geupdate en daarvoor werkte dat home+terug tegelijk indrukken wel maar nu kom ik telkens terug om mijn homepagina.
Is het veranderd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

De grote knop indrukken. Kort daarna op de vergrendel toets drukken? Werkt by galaxy pocket tenminste
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat werkt, bedankt!
De wijze hoe je een schermdump maakt ligt aan je Androidversie en niet aan je toestel.
Tot 2.3.4 was het op de Return en Home.
Vanaf 2.3.4 tot 2.3.7 is het
Home, return en dan de Power

Maar Home,Return,Home werk bij sommige versies ook.

De functie "screendump" hebben ze in deze versie's van android op een mooie en logische manier opgelost.....
Niet dus...

Als je je beter en verder verdiept in de verscheidene rom's voor de Gio dan heb je ook versie's waarmee je alleen de powerknop hoeft te bedienen voor een schermdump ( o.a. de AuroraRoms ).