hallo ik heb een emaill gestuurd naar mediamarkt of saturn om te vragen dat ik wil iPod touch 5 zwart 64GB bestelen maar ik krijg geen email ven hun?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Nee, dat verwonde me niet, dat je geen reactie krijgt ls je ze wilt bestelen ;)

Dergelijke bedrijven doen echter geen zaken via email. OF je komt gewoon naar de winkel, OF je bestelt via de site, als die daar mogelijkheid voor heeft. Bij Mediamarkt in elk geval niet ; daar kun je goederen uitsluitend bestellen via de servicebalie.

Bij Saturn kun je bestellen via de site, althans, de Duitse en Zwitserse wel ; voor Nederland zie ik geen specifieke bestelsite.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankje voor jouw antwoord
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het adres is van Saturn.nl/webshop Verder Saturn en Mediashop zijn twee bedrijven die elkaars grootste concurrenten zijn, maar een van de twee zal het overleven verwacht ik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1... :)))
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Saturn en Mediamarkt hebben dezelfde eigenaar carsrac http://nl.wikipedia.org/wiki/Media_Markt

Andere antwoorden (1)

Je moet gewoon even geduldig wachten op de mediamarkt.
Ook versturen ze alleen e-mails op werkdagen (ma t/m vrijdag)
Gewoon even geduld hebben dan komt hij echt wel!