Als ik mijn iPod touch 4g opstart zie ik een USB-aansluiting en het iTunes teken wat moet ik doen?

Ik heb m al geprobeerd te herstellen via iTunes maar dan geeft hij constant errors aan. Kan iemand het stapsgewijs uitleggen of iets anders voorstellen aub

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Powergen
11 jaar geleden
Is hij nieuw of heb je ge-update?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een is 5.1.1

Antwoorden (2)

Jahoor er zijn 2 dingen die je kan doen en ze werken altijd maar dan ben je wel al je gegevens kwijt als je geen backup hebt gemaakt.

Probeersel 1
1. Plug je ipod in de computer en start itunes
2. Klik op "ipod van ...."
3. Klik restore

Probeersel 2
1. Plug je ipod in je computer en start itunes op.
2. Doe je ipod in DFU mode (leg ik later uit)
Deze werkt altijd.

DFU mode:
stap 1
Sluit je iPhone aan op je Mac of PC - en zorg ervoor dat iTunes openstaat.

stap 2
Druk de "home button" en "power button" tegelijkertijd in.

stap 3
Na exact 10 seconden laat je de powerknop los.
Blijf de homeknop indrukken tot itunes opspringt en zegt dat het een iphone in recoverymodus heeft gevonden.

Je iphone scherm zal zwart blijven

Indien er een applelogo verschijnt heb je de "power button" te lang vastgehouden, probeer het dan opnieuw.

Restore hierna de firmware die je wilt, en je zult zien dat de "unknown error" niet meer verschijnt.

Hoe kom je uit DFU mode ?
Houd 20 sec de Home + Sleep/Wake knop in. Daarna kun je de Sleep/Wake knop indrukken om je iPhone aan te zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het laatste van internet gekopieerd dus de u known error is er bij jou niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is er ook een manier om hieruit te kom zonder herstellen want volgens mij is dit dfu of powned dfu
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pee en als ik iTunes opstart en me iPod erin doet zegt ie dat hij een iPod in iboot heeft gevonden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo wil je zonder dfu mode? Het is echt heel makkelijk
- 10 seconde beide knoppen en daarna de power los laten. Thats it! En over een iboot heb ik nog nooit gehoord. Google t anders ff
Dat wil zeggen dat je je ipod aan itumes moet leggen en je kan heb ook resseten maak dan wel een backup bijvoorbeeld met icloud

Succes