Ik heb mijn vergrendelspatroon tevaak verkeerd Nu is mijn telefoon geblokkeerd en moet ik inloggen op google account die weet ik niet meer. wat nu?

Ik heb alle mogelijken gebruikersnamen en wachtwoorden al geprobeert maar niks is het, ik heb verder ook helemaal geen verstand van telefoons en computers etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Hard reset doen. Zoek op internet met de naam van je mobiel naar de hard reset functie. En voer die uit. Het enige probleem hiermee is dat alle gegevens van je worden gewist.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook wel eens een aantal keer het vergrendelingspatroon verkeerd gehad. Toen moest ik een aantal minuten wachten voordat ik het weer mocht invoeren. Misschien dat het bij jou ook weer doet als je even 10 min. wacht?
Je google account is hetzelfde als je gmail account. Log eventueel in op de computer. Je kan dan je wachtwoord opvragen als het goed is. Als het goed is heb je ooit, wanneer je je account had aangemaakt, een alternatief e-mailadres ingevoerd, daar worden dan eventuele gegevens naar toegestuurd. (Bij mij is dat mijn hotmail-adres)
Als je naar www.google.nl gaat staat rechts boven in de hoek een knop met 'Aanmelden' erop. Klik erop en je komt dan op een scherm waar je je gmail en wachtwoord in moet voeren. Klik dan op "Geen toegang tot account?" en vink aan wat van toepassing is en volg de verdere stappen.
Als je daar achter je gebruikersnaam (gmail) en wachtwoord bent gekomen kun je die invoeren op je mobiel.
Succes ermee!
ps. het is zonde om meteen je telefoon te moeten resetten... Probeer dit eerst en ga anders naar iemand die verstand heeft van dit soort telefoons (evt naar een winkel/specialist)