Hoe kan ik muziek op mijn Galaxy s3 zetten?

Hallo allemaal,

ik wil graag MP3 bestanden op mijn Samsung GS3 zetten, maar wanneer ik de USB aansluit, komt er alleen een camera optie. Wanneer ik daar op klik, komen er (bijna) lege mappen zonder namen. Op mijn oude HTC ging dit in 1 keer en had je een aparte map voor MP3 bestanden.

Even ging het synchroniseren , toen liep m'n pc vast dus haalde ik de kabel er uit en deed het er weer in. Nu synchroniseert hij helemaal niet meer.

Iemand enig idee hoe ik dit kan fixen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

probeer je telefoon eerst eens in een andere usb poort te stoppen. Als ie aangesloten is moet er als het goed is een vraag komen op je telefoon met hoe je de verbinding wilt gebruiken, opladen of bestanden delen of iets dergelijks. Dan klik je op bestanden delen en sleep je de muziek of gewoon direct op je mobiel, of je maakt er een aparte map voor aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste,

Wij adviseren jou om hiervoor Samsung Kies te downloaden van onze website. Hiermee kun je onder andere media-bestanden overzetten,

Met vriendelijke groeten,

Alex
Samsung WebCare
www.samsungworld.nl