mijn smartphone is uitgevallen en hij probeert iedere keer op te starten, maar het lukt niet. hoe kan ik dat oplossen? en kan ik hem terug brengen?

mijn mobiel liep vast en hij begon opnieuw op te starten, maar hij bleef maar opstarten. nu blijft het maar doorgaan met opstarten. ik heb mijn mobiel op fabrieksinstellingen gezet, maar het had geen nut. heeft iemand een oplossing ?

ik heb nog een vraag: ik heb het bij de kijkshop een paar maanden geleden gekocht en had 2 jaar garantie. kan ik het terugbrengen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

De batterij er vijf minuten uithalen, fabrieksinstellingen herstellen en dan terug naar de winkel (als dat niet helpt).
Eventueel proberen te starten zonder simkaart erin.

Als je het ding gebruikt hebt zullen ze niet zonder meer accepteren dat je hem terugbrengt/omruilt. Hij zal waarschijnlijk netjes gerepareerd worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het in ieder geval terugbrengen naar de Kijkshop.
Als je de aankoopbon meeneemt is dat geen probleem omdat je nog garantie hebt.
Ik ben zelf terug gegaan naar de Kijkshop met een mp4 speler die na een paar maanden kapot was en toe kon ik kiezen tussen een tegoed bon(het bedrag van de mp4 speler)of een nieuwe mp4 speler.
Mijn broer heeft hetzelfde gedaan met een headset van de Kijkshop die kapot ging.
Hij kreeg een andere headset.
Gewoon gaan dus.
Kan je je smartphone omruilen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt de telefoon opsturen onder garantie via de kijkshop, je hebt niet voor niets 2 jaar garantie.

Ik weet niet wat voor type telefoon je hebt, maar sommige telefoons zoals htc's, samsungs en apples kun je de software van herstellen wat 9 van de 10 problemen ook oplost.
Dan ben je hem ook niet een tijdje kwijt voor reparatie...