Waar kun je het het beste een batterij kopen voor de Samsung Galaxy S2?

Hallo allemaal,

Mijn batterij van mijn Samsung Galaxy S2 werkt niet meer optimaal, en daarom wil ik graag een andere kopen. Op internet heb ik al gezocht, maar ik heb geen flauw idee welke sites te vertrouwen zijn. Dus nu vraag ik mij af; hebben jullie ook al eens zo'n batterij op internet gekocht? Zo ja, op welke site?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Www.devilpower.nl is een uitstekende en betrouwbare internetwinkel. Voor 16.00 uur besteld volgende dag in huis. Battery voor je Gal. S2 kost € 15. + verz.kst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.dealextreme.com

Veel goede ervaringen mee! Erg goedkoop, maar je moet wel twee tot drie weken wachten op je goodies:-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb zelf een (vind ik) hele mooie 2100mAh accu voor de sII gekocht, die is net iets dikker, maar orgineel samsung en ook een klepje van samsung erbij, de telefoon wordt dan even dik als het onderste stukje van de telefoon, en de camera is meteen beschermd omdat de cover net heel iets buiten de camera uitsteekt.

ik heb hem op www.telecomtelecom.nl besteld, en hij was met 2 dagen geleverd