Word mijn iphone 4S langzamer door IOS 6?

Mijn vraag was of door de nieuwe ios 6 mijn iphone 4s ook trager wordt? Mijn vader wil zijn iphone 3gs niet updaten om die reden waardoor ik ook begin te twijfelen. Kunnen jullie mij duidelijkheid geven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ja hij wordt trager. Werkt iOS 5 niet goed ofzo?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee , juist sneller , mijn 4 is er veel sneller van geworden . Ook wat vernieuwingen . Ik moet nog alles verder uit checken maar het lijkt prima . Voor d'r 4s zijn er juist veel nieuwtjes . Alleen de profiel foto's op what'app zijn weg maar misschien komt dat nog wel weer terug ?!?! Voor de de 3GS weet ik niet of deze up date nog wel kan ?! Ik heb deze update ook Onder de computer gedaan , dus via instellingen . Ik zie geen probleem succes .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zonder computer gedaan . Dus niet via mijn iTunes op m'n grote computer .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ehh.. heb gewoon nog profielfoto's op whatsapp.. Misschien heeft dat te maken met de Facebook integratie?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zo juist gecheckt; ik heb gewoon nog alle profielfoto's en ik kan mn eigen gewoon wijzigen. Ik zit op iOS 6
capthavoc
11 jaar geleden
ik heb op mijn 4s geen grote problemen gezien alleen vind ik het jammer dat het normale youtube icoon weg is de vervanger vindt ik niets hopelijk komt daar nog wel oplossing voor
maar over het algemeen lijkt hij iets sneller ook nog
maar dat merk je pas over en bepaalde tijd maar een 3gs is volgens mij de moeite niet waard
veel features werken er niet mee en worden tijdens de update ook niet meegeleverd denk ik
zie link http://arstechnica.com/apple/2012/09/tempting-fate-installing-ios-6-on-the-iphone-3gs/
Ik denk dat het zal verschillen per model. In het geval van de 3GS is het voor mij een twijfelgeval. Maar als Apple het apparaat ondersteunt, zou ik ervoor gaan.

Toegevoegd na 6 minuten:
Als je zelf een 4S hebt, gewoon updaten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zelfs mijn 3GS is nu sneller met ios 6
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De 4s heeft gewoon een goeie processor, de zelfde als de nieuwe iPod 5.
Dus ik denk dat het zelfs beter is, ik had ook gelezen dat iOS 6 zelfs een betere batterij programmering heeft wat ik persoonlijk zelf met mijn 4s heb gemerkt.