Ik heb ios 6 gedownload, maar ik kan siri nergens vinden

Lang indrukken werkt niet en ik vind ook niks in de instellingen... Ik heb een ipad 2

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (4)

ik heb een iphone daar vind ik het gewoon onder
instellingen .algemeen 4de optie
sire moet je via een schuifje activeren
ik gebruik het zelf niet ,...nog niet
capthavoc
11 jaar geleden
capthavoc
11 jaar geleden
effe gezocht klopt, het zit alleen op iphone 4s :/
dus vermoed dat het ook niet op ipad zit ? http://www.iphoneclub.nl/145292/iphone-4s-siri-en-icloud-alles-wat-je-moet-weten/
Volgens mij was Siri alleen een update voor de Ipad 3.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Siri is niet beschikbaar voor de iPad 2, alleen 'the new iPad' (3rd generation) ondersteunt Siri. Helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een iphone 4s en kan na de upgrade ios6 siri ook niet meer vinden in Instellingen Algemeen

Toegevoegd na 8 minuten:
Siri staat waarschijnlijk uit in Instellingen Algemeen Beperkingen