Is het mogelijk om tijdens je abonnement over te stappen naar een andere provider? (Mobiel)

Ik heb als provider 'Mtv Mobile' En ik vind het echt belachelijk dat je op de site niet eens kan zien tot wanneer je bundel tegoed is.. En als je contact maakt met MTV krijg je nooit een goed antwoord. En het gaat niet eens per kalendermaand dus ik zou zeer graag naar een andere provider willen gaan, want ik wil niet elke maand een toren hoge rekening zien, maar ik heb ergens gelezen dat het mogelijk is dat je kunt overstappen naar een andere provider tijdens je abonnement, is dit eigenlijk mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Da is wel mogelijk, maar je zult je huidige abonnement ook gewoon moeten behouden tot de datum afloopt waar je voor getekend hebt. Je komt er simpelweg niet onderuit ben ik bang...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Had hetzelfde voor Hi.. nouja, ik wou het abonnement afkopen via een borgsom maar dat was in één keer een hele boel geld, en die rekening betaal ik nog steeds. En ben echt niet van plan om 3 rekeningen te betalen! Dus.. dan maar gewoon wachten tot 12 maart 2014..