Hoe zet ik mobiele data roaming uit op mijn Nokia C3-00?

Steeds als ik verbinding maak via WiFi, zie ik bovenin een G, wat betekent dat ik mobiel internet heb. Dit kost geld dus ik wil dit uitschakelen. Hoe moet ik dit doen?

NB: 'Internetverbinding' staat al ingesteld op 'Eerst vragen', dus daar ligt het niet aan!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar je instellingen. Daar kies je voor verbinding maken en onder dat kopje vind je verscheidene opties. Daar kan je roaming gewoon uitvinken. Overigens is het zo dat WIFI altijd boven mobiel internet gaat, dus zolang jij op WIFI zit kost het jou echt geen data en dus geen geld. Maar, je moet de eerste keer op WIFI wel even inloggen, daarna herkent je foontje de WIFI vanzelf elke keer en zal het automatisch inloggen.