Word het "witte scherm probleem" bij een blackberry bold 9780 verholpen door het scherm te vervangen of de software te herstellen ?

Kan het verholpen worden door de software the herstellen via de blackberry monitor ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Doe het volgende:

Houd alt shift(dus om hoofdletters te typen)en del ingedrukt en wacht tot het led lichtje rood brand dan start je BB opnieuw op en is het gelukt!