Ik vermoed dat de iPhone 4(s) goedkoper zal worden als de iPhone 5 uitkomt. Naar verwachting wordt de 5 volgende week, op 12 september, gepresenteerd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zoals we gewend zijn van Apple wil Apple geld zien, het zal dus ook hoog waarschijnlijk zijn dat Apple de Iphone 4(S) uit de winkel haalt wanneer de Iphone 5 komt, als je geluk hebt zal de voorraad van T-Mobiel of een andere provider de deur uit moeten voor een klein prijsje informeer anders even bij de telefoonzaak

Zelf neem ik straks de Iphone 5, je kan beter het nieuwste nemen, krijg je nooit het gezeur dat je een melding krijg dat je Iso 6 (iphone 4 heeft Iso 5) of een groter scherm moet hebben (iphone 5 krijgt een groter scherm)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is dus de domste reactie ooit! Als dit zo was geweest dan zou Apple de iPhone 3gS allang al uit de verkoop gehaald en de iPhone 4 ook... -_- Je doet net alsof je alles weet maar je weet niks...
De iphone 4(s) zal in prijs dalen met de komst van de iphone 5.
De iPhone 5 is verwacht 12/9 en kort na dat in de winkel.
U kunt actueel iPhone prijzen volgen op http://www.goedkoop-iphone.nl/