Blackberry curve 8520 slaat niks meer op ? foto's en muziek worden niet opgeslagen , pas als ik batterij er uit haal en telefoon opnieuw opstart.

Ik gebruik geen geheugenkaartje, alles gaat via telefoongeheugen maar er is nog 75 mb vrij dus daar ligt 't niet aan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

als ik jou was zou ik toch een geheugenkaartje aanschaffen. Geen zorgen voor 5 euro heb je er al een. als het dan nog niet opgelost is gewoon terug naar de winkel.