Iphone: Wel een beltoon geluid en geen geluid bij het afspelen van filmpjes zoals youtube en muziek . hoe kan dat?

Mijn iphone heeft gewoon geluid als ik gebeld wordt of een sms ontvang. Echter bij het afspelen van muziek en filmpjes staat het geluid uit. Welke instelling moet veranderd worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Met je volumeknopjes;
Op het moment dat je geen media afspeelt staat er "ringer" * en als je media bekijkt niets, maar dat zijn wel 2 verschillende volume momenten.

Ik moest er ook even aan wennen; maar aan de andere kant is het wel logisch... Beide instellingen kunnen op een juist moment gemaakt worden ;)

* rekening houdende dat mijn iPhone engels ingesteld staat; het kan in een andere taal een ander woord zijn =P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laat me hier bij reacties weten als je nog vragen hebt ^^