ik krijg iedere keer een rood kader in beeld van mijn galaxy s2. Hoe kom ik hier vanaf?

Het gebeurt alleen als ik in mijn basis scherm sta. Wanneer ik een app open heb ik er geen last meer van.
ik ben een virus scanner gedownload deze zegt dat ik geen last heb van een virus.
Help me alstublieft!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wanneer je een app aantikt en vasthoudt, verschijnt er een rood kader om aan te geven dat je deze kunt verplaatsen. Ik denk dat je bij het klikken je vinger te lang op het scherm houdt.