kan je een android update naar ISC ook installeren op de samsung galaxy s advance?

ik wil mischien de SGS advance kopen maar ik vind het jammer dat deze mobiel nog android 2.3 heeft.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Zal misschien kunnen. Je kan eerst bij Samsung informeren of het bedrijf zelf nog een update naar 4.0 gaat uitrollen voor ICS. Ik denk echter dat ze dat niet gaan doen. Dan is er nog een optie. Je kan je telefoon rooten en ICS er zelf opzetten. Echter is het zo dat Samsung niet voor niks geen ICS op de telefoon zet. De kans is groot dat basisfuncties dan niet eer naar behoren werken. Het kan dus zijn dat wanneer je de telefoon geroot hebt en ICS er op hebt gezet dat bijvoorbeeld de camera niet eer werkt etc.

Toegevoegd na 1 minuut:
Lees nu overal op internet dat er wel een update komt, zal zo bron bijvoegen.

Toegevoegd na 10 minuten:
Hier wordt gezegd dat er wel een update komt:
http://www.galaxyadvance.nl/intro/
Dit is echter geen officiële bron. Samsung draait er nog veel omheen. Ze willen eigenlijk niet zeggen of er nou wel of geen update komt. Ik zou het er echter niet zomaar zelf opzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, Samsung heeft het niet officieel aangekondigd, en de kans dat er nog een update naar Android ISC of zelf Jelly Bean komt, is zeer maar ook zeer klein. Zoals hierboven staat kan je hem rooten, maar dat zou ik ook niet doen. Ik zou het maar bij Gingerbread houden.