Hoe kan ik vanuit Nederland naar Spanje bellen/smsen?

Ik heb dus iemand leren kennen in Spanje, maar nu heeft hij zijn telefoon nummer gegeven, bijvoorbeeld dit:

(Dit is een voorbeeldnummer)

Nu weet ik dus niet of daar al iets voorstaat zoals wij in Nederland '06' hebben. Als dit niet het geval is, wat zou ik er dan voor moeten zetten? (Op te controleren of het getal wat in Nederland '06' is, in dit nummer er al staat zijn de eerste 6 cijfers van het telefoonnummer wel de echte cijfers).

Toegevoegd na 12 minuten:
Hij kan mij ook niet contacteren terwijl ik hem er +316 voor heb laten zetten!!

Toegevoegd na 14 minuten:
Zie hierboven ! ^^

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (2)

toets in: 00 34 + telefoonnummer (zonder 0).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om te bellen of SMS'en naar Spanje draai je eerst het landnummer 0034. In Spanje beginnen mobiele nummers met een 6 (of daar een 0 voor staat weet ik niet).

Je zou jouw voorbeeldnummer dus kunnen bellen onder 0034655112852