? Ik heb een samsung galaxy s advance en heb hem nu 3 maanden en hij zegt nu telkens als ik mijn mp3 wil luisteren "onvoldoende geheugen"...

...wat ik heel raar vind want mijn liedjes staan op mijn geheugen kaart en als ik die ga afspelen gaan die "niet ergens anders heen" neem ik aan. Dus ik ging dingen van mijn geheugen kaart halen (die zit bijna vol) [hij zat met kabel aan de computer] en toen was het even goed. de volgende dag deed ie het weer een mijn vader zei dat het wel eens er aan kon liggen dat de batterij bijna leeg was (want dat was zo) dus ik thuis mijn telefoon weer aan de lader doen, maar nu doet ie het nog steeds niet... en ik word het helemaal gek van en moet muziek hebben als ik ga fietsen... weet iemand hoe dit kan of kan ik beter daar de t-mobile shop gaan.....
bvd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

je moet je sd kaar wat leeg maken als hij het dan nog niet doet dan is je ram geheugen vol kan soms ook wat problemen geven daarom