Van welke app komt deze reclame? (HTC One X)

Ik krijg (volgens mij dagelijks) een melding te zien. Er staat een sterretje in de notificatiebalk. Erop klikken brengt me naar de play store, naar de pagina van de First Aid Pro app van android app team. Hoe krijg ik deze melding weg? Het is altijd dezelfde melding en dezelfde app waar naar verwezen wordt...

Zie ook de 3 screenprints

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb ik ook weleens last van. Is niet tot moeilijk te achterhalen van welke app dit komt. Meestal is het bij gratis applicaties van particuliere ontwikkelaars. In ieder geval niet van bekende bedrijven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt gemakkelijk achterhalen welke applicatie de boosdoener is, door 'AirPush Detector' te installeren. Open de app, en je ziet welke de SPAM-app is.