Mijn iphone 3gs zegt de hele tijd opnieuw dat er geen simkaart in de telefoon zit, terwijl er gewoon een simkaart in zit. Wat nu?

Help!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Wellicht dat je iphone slecht contact heeft met de kaart.
Haal de kaart eruit, maak de contacten schoon met wat alcohol. Het zelfde kan je doen bij de contact-vlakjes op je sim-kaartje.

Wat he ook kan doen (alcohol lost vet op en versprijdt het) is een zacht vlakgummetje gebruiken om ober de contactvlakjes te gummen.

Ik heb op een reparatieafdeling gewerkt waar dit gebruikelijk was.
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Andere simkaart aanschaffen, ook simkaarten kunnen stuk zijn