Ik krijg ongewenste popups in het scherm van mijn Iphone. Hoe kom ik hier weer van af?

Ik krijg sinds vandaag hele vervelende popups in mijn beeldscherm. Ik dacht eerst dat het aan de site zelf lag, maar nu pak ik mijn telefoon en krijg ik een schermvullend plaatje van een of andere pornosite (die ik overigens nooit bezocht heb ofzo :P). Het was geen website die vanzelf opende, maar echt een pop up/grote afbeelding.
Hoe kom ik hier vanaf? Heb mijn zoekgeschiedenis en browsergeschiedenis al gewist. Verder dan dat gaat mijn iphonekennis niet :/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
Is dat toevallig van de site pornhub? Heb ik op mij iPad ook wel eens, erg vreems
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
IK weet het niet.. schrok me rot.. dus heb het snel weggeklikt!

Het beste antwoord

Ai, dat klinkt uiterst irritant en misschien ook redelijk genant als je in het openbaar vervoer zit!

Het klinkt als een type spyware eerlijk gezegd. Mits het gewone popups zijn kun je wellicht deze url gebruiken :

http://browsers.about.com/od/allaboutwebbrowsers/ss/iphonepopups_3.htm

Mits het een virus is heb je misschien iets aan de volgende link :

http://www.im-infected.com/popups/%E2%80%9Crecommended-for-you%E2%80%9D-pop-up.html

Laat je even weten hoe je er vanaf bent gekomen, is handig voor mensen met een soortgelijk probleem!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eens beginnen bij instellingen in je berichtencentrum. Staat daar iets tussen wat je niet herkent/gebruikt. Gewoon verwijderen. Misschien ben je er dan vanaf ;)