ik krijg geen wifi verbinding op mijn BB bold, hoe kan dat?

Heb sinds kort een 2e handse bb bold en heb die op fabrieksinstellingen gezet. Zelf zit ik nu in Spanje voor 5 maanden dus heb een spaans abbonoment. Kan onbeperkt op internet maar als ik iets wil downloaden heb ik wifi nodig. Wil alleen whatsapp downloaden. Alleen elke keer als ik in een gratis wifi omgeving ben dan doet die het niet. Er staat elke keer iets over een foute beveiliging van het wachtwoord, maar heb alles al geprobeerd. Het ligt niet aan de wifi want overal en bij iedereen werkt die behalve bij mij. Kan iemand alsjeblieft uitleggen hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb zelf geen blackberry, maar heb wel een jaar een iphone gehad, en ik weet dat ik bij de telefoon het netwerk zelf ook nog in moest stellen als te gebruiken netwerk. een telefoon maakt, net zo min als een computer zelf verbinding met internet. En ik weet wel dat je in het buitenland andere data roamings (of hoe dat ook heet) hebt dan in nederland. Ik weet niet wat voor abonnement je hebt, maar vaak moet je bij de instellingen van het internet zelf gegevens van de provider invoeren, voordat je internet kunt gebruiken.
Ik ben geen telefoontechneut, maar ik hoop dat het je iets geholpen heeft en anders dat het al opgelost is!