Is het handig om een tablet te kopen om mijn zeer trage notebook te vervangen?

Mijn notebook is heel traag en kan er niet mee werken. Is het handig om een tablet te kopen? En zo ja, weet je er misschien ook een goede snelle tablet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een goede tablet is een iPad. Het is duur, maar je kunt er veel meer mee doen dan een NoteBook. Het zou handig zijn om een iPad te kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
En dat je er meer mee zou kunnen is nonsens. Ik kan 100 dingen opnoemen die ik met een notebook kan, maar nooit met een Ipad.
Ritsuka
11 jaar geleden
iPad kan geen Flash, is wel jammer
paulus811
11 jaar geleden
ipad kan geen usb, ook jammer.
paulus811
11 jaar geleden
Thij1812, dat is ook mijn idee. De nieuwe Google Nexus 7 is een prima tablet voor 250, maar het is meer 'voor erbij'. Ik zou zelf wachten tot Windows 8 laptops beschikbaar komen waar je het scherm van het toetsenbord los kunt klikken en als zelfstandig tablet kunt gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeg dan ook je budget he
Een tablet gebruiken als laptop zou ik zelf nooit doen, aangezien een tablet op dit moment de laptop nog niet kan vervangen. Als jij denkt dat je alle functies die je op je notebook gebruikt op een tablet zitten, dan zou je er een kunnen kopen (aanrader: iPad), maar voor hetzelfde geld heb je een goede laptop. Bij een budget boven de 1000 euro raad ik je aan een Apple laptop te kopen, al hoewel je voorkeur kan hebben voor een Windows computer.