Ik heb whatsapp gedownload op mijn mobiel gedownload maar hij doet het niet. Hoe kan dat?

Ik heb whatsapp op mijn BlackBerry gedownload maar hij doet het niet. Hij geeft elke keer deze melding als ik mijn nummer wil aanmelden: java.io.IOExceptoin:failed to transmit. En bij BlackBerry Help zegt hij dat hij(misschien)geconfigureerd moet worden.

Alle hulp is welkom

Ps. Het is een BlackBerry 7900 Bold

Toegevoegd na 13 minuten:
Moet ik hem echt configureren? Zo ja hoe moet dat. En zo niet wat moet ik dn doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (2)

In dat geval moet je denk ik terug naar de fabrieksinstellingen (via je instellingen), of je moet tijdelijk een andere simkaart erin doen (bij een provider-lock wel van dezelfde provider).

Kies je voor de tweede optie, dan is een goedkope simkaart prima. Blackberry uit, simkaart eruit, nieuwe erin, opstarten. In Whatsapp het nieuwe gsm-nummer ingeven, daarna installatie laten afmaken. Dan weer afsluiten, gsm uit, sims weer wisselen en gsm opstarten. Dan zou Whatsapp het moeten doen. Bij Instellingen - Accountinformatie kun je kijken of je telefoonnummer klopt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het komt vast omdat je de 'oude versie' van WhatsApp Gedownload hebt. Download de nieuwe versie en probeer opnieuw.