Hoe auto updates via 3G internet HTC Wildfire uit te schakelen?

Aanstaande vrijdag wil ik een 100mb weekpas van T-mobile aanschaffen voor mobiel internet in het buitenland. Op dit moment is mijn mobiel een mb vreter. Een dagpas van 50 mb is binnen een paar uur verbruikt. Hoe kan ik zo lang mogelijk met mijn weekpas doen? Ik denk door het vinkje weg te halen bij achtergrond gegevens en automatische synchronisatie bij accounts & synchroniseren. Klopt dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is een van de stappen maar niet voldoende, heb je android dan:
- Ga naar instellingen, over het toestel, sofware-update
vink Alleen WI-Fi aan en zet eventueel Automatisch bijwerken uit.
- Heb je apps geinstalleerd start Play Store ga naar instellingen en vink Alleen bijwerken via Wi-Fi aan en zet eventueel Apps automatisch bijwerken uit.
- Gebruik je email controleer dan via de instellingen wat de Controle frequentie e-mail is.