Bedoel je dat hij het filmpje in de Youtube app opent, en dan zegt 'video kan niet worden weergegeven' of iets dergelijks? Dit had ik met mijn vorige toestel ook, dan moet je zodra hij het filmpje opent rechts boven op het groene icoontje HD of HQ drukken. Het komt dan omdat dat filmpje niet in HD kan, waardoor hij het niet doet. Als hij het niet doet moet je gewoon HD uitzetten. Als dat icoontje er niet staat, moet je terwijl hij het laden figuurtjes geeft recht op het scherm drukken en dan verschijnt het, zodat je het alsnog uit kan zetten.

Als dit het probleem niet was heb ik voor niks dit hele verhaal getypt :)