Hoe activeer ik WIFI op een Samsung Galaxy Gio?

Ik heb een Samsung Galaxy Gio, ik krijg alleen geen wifi er op...
Ik heb Wifi wel aangezet, maar als ik internet open zegt die steeds dat de webpagina niet beschikbaar is..
Hoe kan ik nu wel wifi krijgen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat kan je via instellingen en dan draadloze instellingen en dan wifi instellingen en verbinden met: dan druk je de router aan en typ wachrwoird in. Je kan ook proberen het boivenste balkje van het scherm naar bebeden doeb en dat wifi knopje groen maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Menu > Instellingen > Draadloos en netwerken > Wi-Fi instellingen > Wi-Fi inschakelen. Als het goed is zoekt hij nu naar Wi-Fi-netwerken als je een gratis Wi-Fi netwerk heb gevonden dan druk je erop en druk je op 'Verbind'. Als er een wachtwoord opstaat dan moet je die wel weten. Daarna druk je ook op Verbind.

Gr.