als ik fotos maakt met flits op me iphone dan kom ik grijs uit maar zonder flits is het normaal wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
dat je huid grijs is bedoel je?
maak je de foto binnen of bij daglicht buiten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
euhhh....niet meer flitsen?

Antwoorden (1)

door de flits wordt de boel overbelicht en dan slaat de lens "dicht" hierdoor krijg je vaan een grijze waas, of zijn lichte voorwerpen ineens zo uitgelicht dat de rest op de foto niet meer te zien is.
Als je de mogelijkheid hebt kan je de instellingen aanpassen door een hogere ISO waarde (hoger als 100) in te stellen. Hierdoor kan je onder mindere omstandigheden toch nog duidelijke foto's maken. Als je de Iso te hoog zet zal je zien dat de kwaliteit van de foto heel korrelig gaat worden. Dan is een "echt"fototoestel een must. Gewoon even een keer de gebruiksaanwijzing doorlezen over het fotogedeelte van je iphone en spelen.